I vlastní design můžete ochránit
Klient, který provozuje e-shop s broušeným sklem a nabídkou unikátních autorských designů na skleněných předmětech, zjistil a doložil, že konkurence kopíruje jeho motivy. Zpracovali jsme dokument vyzývající k odstranění nabízených autorských motivů z jejich nabídky, a přestože na první výzvu konkurent našeho klienta nereagoval, nakonec se nám ho ale povedlo kontaktovat a přesvědčit, že stáhnout zkopírované designy z jeho nabídky je pro něj tím nejjednodušším řešením. Podstatně výhodnějším než se soudit. Klient je spokojený, protože se povedlo ochránit jeho autorský design, který mu přináší nejen zisky, ale i nové zákazníky.
České sklo je synonymem tradice a kvality. Již od středověku patřila jeho výroba a zdobení k pečlivě střeženým tajemstvím, která se předávala z generace na generaci. V současné době české sklo znovu dobývá své ztracené pozice.